سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

افتتاح کلینیک جدید سونوگرافی و شیمی درمانی

افتتاح کلینیک جدید سونوگرافی و شیمی درمانی پژوهشکده معتمدجهاد دانشگاهی
در آستانه سال نو پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی، مرکز تحقیقات سرطان پستان، طی مراسمی در روز دوشنبه ۲۱ اسفندماه ۱۳۹۶ با حضور جمعی از خیرین و حامیان خود، بخش شیمی درمانی و سونوگرافی آن مرکز را افتتاح کرد.

در ابتدای جلسه دکتر مجید‌زاده رییس پژوهشکده، ضمن معرفی خدمات و اقدامات آن مرکز از دکتر پو‌رعابد، معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی در رابطه با نقش خیرین و مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی صحبت کرد و ضمن تشکر از خیرین، این امر را مهم ترین کار در عرصه های پژوهشی و نوآوری دانست. در ادامه خانم رضایی مدیر عامل موسسه خیریه بهنام دهش‌پور با تشکر از پژوهشکده، در خصوص همکاری‌های انجام شده عنوان کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد قدرت و توان خود را از مردم دارند و این مردم هستند که خواهان بالا رفتن کیفیت در حوزه سلامت هستند. این سازمان‌ها بدون حضور و نقش آفرینی مردم قدرتی ندارند و ما باید فارغ از عوامل بیرونی به کیفیت درمان فکر کنیم و نقش خود را در جامعه به درستی ایفا کنیم. ایشان در ادامه گفت: در این همکاری یکی از رسالت‌های موسسه خیریه بهنام دهش‌پور که تجهیز مراکز درمانی و پیشگیرانه در خصوص درمان سرطان است را محقق کردیم و امیدواریم که این مرکز بتواند کیفیت خدمات خود را روز به روز بالا ببرد و مردم از خدمات درمانی و پیشگیرانه مناسبی برخوردار باشند
افتتاح کلینیک جدید سونوگرافی و شیمی درمانی
در انتهای جلسه هم آقای دکتر دین دوست از شرکت بهستان دارو که حامی ساخت بخش شیمی‌درمانی سرپایی بود، از حضور شرکت‌ها و نقش آفرینی آنها در حوزه‌های درمان و سلامت نکاتی را بیان کرد و دغدغه خود از این جریان را برداشتن فشار از روی بیمار در دوره درمان دانست.همچنین ایشان از همکارانشان در خصوص مشارکت خودجوششان در ساخت این بخش و همکاری پژوهشکده قدردانی کرد. در ادامه این نشست، با حضور شرکت کنندگان در این جلسه، بخش شیمی درمانی و سونوگرافی پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی افتتاح شد. امیدواریم با پشتوانه شما خیراندیشان و حامیان گرانقدر این مسیر را همچون سال‌های گذشته ادامه دهیم و به‌سوی جهانی بدون ترس از بیماری سرطان قدم های موثرتری برداریم.
افتتاح کلینیک جدید سونوگرافی و شیمی درمانی

دیدگاهتان را بنویسید