سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

امیدواری حق همه ماست

امیدواری حق همه ماست

در تاریخ 25 آبان 1394، سالن جلسات موسسه خیریه بهنام دهش پور میزبان تعداد 30 تن از بیماران مبتلا به سرطان بود که در بخش رادیوتراپی و آنکولوژی بیمارستان شهدا تجریش درحال طی نمودن دوره درمانی خود هستند. این جلسه به مدت دو ساعت و با حضور سه روانشناس و با هدف آموزش و ترویج راهکارهای ایجاد و تقویت امید در این بیماران برگزار شد. در پایان نیز تعداد پنج عدد ویلچر به بخش رادیوتراپی و آنکولوژی بیمارستان شهدا تجریش اهدا شد.

همه‌ ما هزاران آرزو داریم! لاغرتر شویم، بزرگتر شویم، پول بیشتری داشته باشیم، اتومبیل بهتری سوار شویم، یک روز تعطیل، یک گوشی موبایل جدید؛ ولی یک بیمار مبتلا به سرطان تنها یک آرزو دارد و آن این است که از شر سرطان خلاص شود! به شکرانه اینکه سالم هستیم و به رسم معرفت باید کاری کرد به حکم انسان بودن و نه ترحم بیایید برای سلامتی شان دعا کنیم و اگر از دستمان برمی آید چه از لحاظ مالی و چه از نظر معنوی کمکشان کنیم دسته گل هایی که با سرطان دست و پنجه نرم می کنند نیازمند حمایت من و شما هستند.

مدتی است که یک شرکت بزرگ دارویی که در حوزه های درمانی وابسته به بیماری سرطان فعالیت می کند و در اکثر نقاط جهان نیز شعبه دارد آستین ها را بالا زده و در این کار خیر پیش قدم شده است. این کمپانی با هدف ایجاد امید (Hope) پروژه خیریه ای تحت عنوان تغییر فردا (Changing Tomorrow) را تعریف و در سطح جهانی با مشارکت کلیه نمایندگان خود در کشورهای دیگر اجرایی کرده است؛ پروژه هایی که به صورت کار خیر صورت می گیرند در زمینه؛ جمع آوری درب بطری و تهیه ویلچر به منظور کمک به معلولین نیازمند، ایجاد امید به زندگی و همچنین ترویح فرهنگ حفظ محیط زیست می باشد. نمایندگان این شرکت دارویی در ایران با همکاری مراکز مختلف و در طی فعالیت های گروهی با همکاری انجمن های خیریه درب پلاستیکی بطری های نوشیدنی را طی چند ماه گذشته جمع آوری کرده و توانستند به ازای جمع آوری هر 150 هزار درب بطری، بودجه تهیه هر ویلچر برای اهدا به یک مرکز درمانی را تامین کنند.

دیدگاهتان را بنویسید