سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

اهداء دستگاه وکیوم بیوپسی پستان به مرکز درمانی مهدیه

یک دستگاه وکیوم بیوپسی، از سوی موسسه خیریه بهنام دهش پور و بنا بر اعلام نیاز مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی مهدیه اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه بهنام دهش پور، موسسه خیریه بهنام دهش پور، در ادامه طرح‌تجهیز، و با هدف پیشگیری و تشخیص زودهنگام در بیمارستان های دولتی و دانشگاهی حوزه سرطان، اقدام به تامین یک دستگاه وکیوم بیوپسی مدل EncorEnspire نموده که از سوی مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی مهدیه وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران اعلام نیاز شده بود.

پس از انجام بررسی های لازم توسط کارشناسان موسسه خیریه بهنام دهش پور، این دستگاه با هزینه ای معادل  ۷،۹۰۲،۵۰۰،۰۰۰ ریال تهیه و در مرداد ماه ۱۴۰۰ به بخش تصویر برداری بیمارستان مهدیه تحویل و راه اندازی شد که تمام هزینه های تامین آن با کمک نیکوکار گرامی سرکار خانم مینا مطهری میسر گردید. 

دستگاه وکیوم بیوپسی پستان، یک دستگاه تخصصی است که جهت نمونه برداری از ضایعات پستانی به خصوص در مورد توده های غیر قابل لمس پستانی یا توده های کوچک ولی قابل رویت در سونوگرافی برای بررسی پاتولوژیک و سیتولوژیک استفاده می شود. در این روش نمونه برداری بعد از معاینه دقیق و روش های تصویربرداری مناسب بدون نیاز به رفتن به اتاق عمل، بیهوشی، جراحی و برش جراحی تنها با یک برش ۵ میلیمتری بدون نیاز به بخیه به شکل سرپائی و با بی حسی موضعی به کمک دستگاه وکیوم بیوپسی و سوزن وکیوم بیوپسی، توده های حتی گاها تا ۵ سانتی متر به طور کامل از پستان خارج می شود و بیمار احتیاجی به بستری شدن ندارد و می تواند فعالیت های روزانه خود را بعد از یک روز ادامه دهد. وجود این دستگاه علاوه بر کمک به تشخیص صحیح، به آموزش نیروهای جوان و متخصص نیز بسیار کمک می کند و مبلغ پرداختی بیمار در این خصوص در مقایسه با سایر مراکز مراکز خصوصی بسیار قابل توجه خواهد بود.

از جمله موارد دیگر همراهی موسسه خیریه بهنام دهش پور با مرکز آموزشی، درمانی مهدیه می توان به تامین و تحویل تعداد ۲۰ عدد سوزن وکیوم بیوپسی و ۲۰ عدد سوزن مارکرگذاری اشاره کرد که در تاریخ ۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۹ برای استفاده بیماران مراجعه کننده نیازمند به این مرکز تحویل شده است.  

مرکز درمانی مهدیه در منطقه شوش قرار داد و پذیرای مراجعه کنندگان از مناطق جنوب شرق تهران و شهرستان های ورامین و پاکدشت است.

امید است که همواره با کمک خیرین و حامیان عزیز، شاهد توسعه زیرساخت در مسیر پیشگیری، درمان و تسریع خدمات حمایتی به بیماران باشیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از فعالیت های موسسه خیریه بهنام دهش پور وب سایت به نشانی  behnamcharity.org.ir   در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید