سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

جلسه جمع بندی و ارائه گزارش جشنواره نوروزی ۱۳۹۶

جشنواره نوروزی موسسه خیریه بهنام دهش‌پور هر سال به منظور حمایت از بیماران مبتلا به سرطان توسط كميته اجرايي رويدادها (شوراي اجرايي) موسسه خیریه بهنام دهش‌پور و با همکاری داوطلبان و حمایت هیات مدیره و امنای موسسه به صورت داوطلبانه برگزار می‌شود. گزارش جشنواره نوروزی ۱۳۹۶ در تاریخ ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ به هیات مدیره ارائه شد.
در این مراسم که با حضور جمعی از اعضا هیات مدیره و ستاد برگزاری و داوطلبین و همکاران موسسه برگزار شد، داوطلبین گزارشی از روند فعالیت چهارماهه اعضا اصلی ستاد، فعالیت‌های شبانه روزی ده روزه سایر داوطلبین، همکاران موسسه، حمایت نیکوکاران عزیز و همچنین گزارش های مالی ارائه دادند.
جشنواره نوروزی ۱۳۹۶ موسسه خیریه بهنام دهش‌پور طی چهار روز از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۵ با حضور ۹۲ حامی و ۳۱۱ داوطلب و نزدیک به ده هزار بازدید کننده در مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی تلاش برگزار شد. درآمد حاصله از این مشارکت مردمی کم‌نظیر در روزهای پایانی سال به صورت خالص ۸٫۷۲۰٫۲۰۱٫۷۴۴ ریال برآورد شد که تمامی عواید حاصله صرف دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان می‌شود.
جلسه جمع بندی و ارائه گزارش جشنواره نوروزی 1396
هیات امنا و هیات مدیره موسسه خیریه بهنام دهش‌پور به نمایندگی از طرف تمامی بیمارانی که نور امیدشان و گرمی دل‌هایشان به پشتوانه همت شما عزیزان است، قدردان زحمات تمامی عزیزانی است که همواره در این بیست سال از اولین بازار بهنام تاکنون همراه ما بوده‌اند. فرزندان عزیزی که با ما در این سال‌ها بزرگ شده‌اند و امروز زنان و مردانی هستند که بودنشان در کنار ما باعث افتخار است. به امید اینکه روزی بتوانیم با هم جشن جهان بدون سرطان را برگزار کنیم.
جلسه جمع بندی و ارائه گزارش جشنواره نوروزی 1396

دیدگاهتان را بنویسید