سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

یک قدم زودتر برای پیشگیری

یک قدم زودتر برای پیشگیری :

کمپین پیشگیری از سرطان پستان موسسه خیریه بهنام دهش‌پور

سرطان پستان شایع‌ترین سرطان زنان است. تعداد مبتلایان به این سرطان در دنیا و ایران روبه افزایش است. از این‌رو تشخیص زودرس آن مهم‌ترین اولویت‌های بهداشتی است. زنان باید از سن 20 سالگی به بعد خودآزمایی را انجام دهند. یکی از راه‌های تشخیص زودهنگام سرطان پستان، خودآزمایی و یا معاینه توسط خود فرد است. خودآزمایی باید هر ماه در تاریخ معین و به روش مشخصی انجام شود. لازم به ذکر است 95 درصد سرطان‌های پستان توسط خود فرد کشف می شوند. با وجود آن‌که نمی توان از ایجاد سرطان پستان جلوگیری کرد ولی با تشخیص زودهنگام آن شانس بیشتری برای درمان موفقیت آمیز این سرطان وجود دارد.

موسسه خیریه بهنام دهش‌پور تاکنون دو کمپین پیشگیری از سرطان پستان خود را با هدف آگاهی‌رسانی عموم جامعه ، اختصاصاً برای بانوان برگزار کرده است. در این کمپین‌ها که با حمایت فروشگاه‌های روژا در مراکز تجاری برگزار می‌شوند، بانوانی که تمایل داشتند در طرح غربالگری سرطان پستان شرکت کنند، ثبت‌نام کردند و در روز یکشنبه 14 شهریور برای دومین جلسه خودآزمایی و تشخیص زودهنگام سرطان پستان به موسسه خیریه بهنام دهش پور دعوت شدند. در این جلسه مربی مربوطه پیرامون مباحث «چرا پیشگیری از سرطان مهم است؟»، «چه عواملی خطر ایجاد سرطان پستان را زیاد می کنند؟»، «چگونه تشخیص زودهنگام سرطان پستان داشته باشیم؟» و « زندگی سالم با تغذیه سالم» برای شرکت‌کنندگان توضیحاتی داد. هم‌چنین در این جلسه نحوه خودآزمایی به شرکت‌کنندگان آموزش داده شد.
کمپین سرطان پستان،قدم زودتر برای پیشگیری،قدم زودتر برای پیشگیری 2

سومین کمپین پیشگیری از سرطان پستان با شعار «یک قدم زودتر…» با حمایت فروشگاه‌های روژا در تاریخ 7 مهرماه در مجتمع تجاری پالادیوم برگزار می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 22208797 داخلی 146 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید