سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

راه اندازی درمانگاه «پیشگیری و تشخیص زودهنگام» با همکاری بیمارستان لقمان حکیم

نمایندگان بیمارستان لقمان حکیم برای همکاری جهت راه اندازی درمانگاه پیشگیری و تشخیص زود هنگام از موسسه خیریه بهنام دهش پور بازدید و از این موسسه تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه بهنام دهش پور، نمایندگان مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی لقمان حکیم روز یکشنبه نهم خردادماه ۱۴۰۰ در دفتر موسسه خیریه بهنام دهش پور حضور یافتند و از این موسسه در خصوص تامین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان لقمان حکیم در سال گذشته، تقدیر و تشکر کردند.

یکی از ماموریت های موسسه خیریه بهنام دهش پور، تامین تجهیزات برای بیمارستان های دانشگاهی و مراکز درمانی به دلیل در دسترس بودن این مراکز برای عموم و پذیرش تعداد بالای بیماران، پذیرش انواع تعرفه های بیمه و وجود کادر مجرب و متخصص در این مراکز است.

در پی اعلام نیاز بیمارستان لقمان حکیم در خصوص تجهیزات بیمارستانی، اواخر سال گذشته این اقلام به مبلغ ۲٫۶۰۸٫۵۰۶٫۵۰۰ ریال تهیه و به بیمارستان تحویل شد. به همین منظور نیز نمایندگان بیمارستان لقمان حکیم جهت اعلام مراتب سپاس و قدردانی از مسئولین و خیرین موسسه خیریه بهنام دهش پور در دفتر جدید این موسسه حضور به هم رساندند و ضمن امیدواری در ارائه خدمات مطلوب تر و با کیفیت تر در مراکز درمانی با کمک خیرین و حامیان عزیز، در مورد طرح های آتی بیمارستان در حوزه غربالگری و تشخیص زودهنگام سرطان برنامه پیش نویسی را ارائه دادند که در دستور بررسی و ارزیابی جوانب طرح از طرف موسسه قرار گرفت.

همچنین در بخشی از متن لوح تقدیری که از طرف دکتر امیدوار رضائی رئیس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی لقمان حکیم به خانم لیلی رضائی مدیرعامل موسسه خیریه بهنام دهش پور اهدا شد، آمده است:

کار پسندیده ی انفاق و کمک به عزیزان، موهبتی است که خداوند بزرگ، هر کسی را نصیب نخواهد کرد.

شما سروران که با محبت ها و عنایت های خویش به بیماران مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی لقمان حکیم پیش قدم و در این راستا یاریگر ما بوده اید، نزد خداوند حق تعالی از مقربانید.

بر خود واجب دانسته از حسن لطف و عمل نیکو شما عزیزان مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نمایم و از آن کریم دانا و بینا، خیر دنیا و آخرت شما نیکوکاران ارجمند را مسالت دارم.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و کمک به استمرار پروژه های تجهیز و توسعه با شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۰۹۹۰۰ داخلی ۱۰۱ و داخلی ۱۱۴ تماس حاصل کنند و اخبار موسسه را از طریق وب سایت، اینستاگرام و اپلیکیشن موسسه دنبال نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید