سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

کارگاه پیشگیری از سرطان پستان-آموزشگاه طلای سرخ

آموزش و آگاهی اولین گام در پیشگیری

متخصصین توصیه می‌کنند زنان بالاي ٢٠ سال بهتر است ٢-٣ روز پس از اتمام عادت ماهيانه خودآزمایی پستان را انجام دهند و پس از یائسگی، یک روز مشخص در هرماه را به این کار اختصاص دهند.

برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان پستان، در ادامه فعالیت‌های آموزشی پویش ملی همه باهم به پیش برای پیشگیری، به همت موسسه خیریه بهنام دهش پور و با حمایت شرکت زرین رویا برند مای لیدی از سال ۹۷ آغاز شده است و در تلاشیم تا با اطلاع رسانی بیشتر و شناخت راهکارهای پیشگیری از ابتلا به سرطان پستان و ترویج خودمراقبتی گام های موثرتری در راستای ارتقای سلامت زنان به عنوان رکن اساسی سلامت جامعه برداریم.

این بار،کارگاه آموزشی پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان پستان در روز چهارشنبه ۵ تیر برای کارکنان خانم آموزشگاه طلای سرخ برگزار شد.

مباحث این کارگاه، شناخت سرطان و سرطان پستان، وضعیت بیماری سرطان پستان در ایران و جهان، روش‌های غربالگری، عوامل خطر، عوامل قابل تغییر و غیرقابل تغییر تهدید کننده سرطان پستان، نحوه خودآزمایی پستان، تغذیه سالم و …بود. در انتها نیز به سوالات شرکت کنندگان توسط مدرس این کارگاه پاسخ داده شد.

برای بهره‌مندی از کارگاه‌های آموزشی آشنایی رایگان و پیشگیری از سرطان پستان، هدیه برند مای لیدی ویژه بانوان شاغل در موسسات، شرکتها و مراکز عمومی و کسب اطلاعات بیشتر درخصوص فعالیت‌های آموزشی موسسه از ساعت ۸ تا ۱۶ با واحد آموزش تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید