سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

حضور موسسه در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی مهدیه

روز سه شنبه ۲۶ آذرماه، مدیرعامل و نمایندگان موسسه خیریه بهنام دهش پور به دعوت از جناب آقای دکتر نجاری، ریاست مرکز پزشکی،آموزشی و درمانی مهدیه (زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی)، دراین بیمارستان حضور یافتند.
در این نشست که با حضورجناب آقای خسرو آبادی مدیریت بیمارستان، سرکار خانم دکتر جولایی فوق تخصص جراحی سرطان پستان و همچنین سرپرست مددکاری مرکز پزشکی،آموزشی و درمانی مهدیه و مدیر عامل “خیریه بیمارستانی” این مرکز برگزار شد، در راستای توزیع عادلانه خدمات و منابع که از ارزش های موسسه خیریه بهنام دهش پور می باشد، گفتگو و تبادل نظر صورت گرفت.
نیازهای جاری و مصرفی بخش شیمی درمانی این مرکز، ارائه خدمات مددکاری به بیماران، مشارکت موسسه در تامین تجهیزات مطابق طرح‌ جامع وزارت بهداشت و خیریه های بیمارستانی موضوعات مورد بحث و گفتگو در این نشست بود.

تسهیل دسترسی به تشخیص و درمان استاندارد سرطان، از طریق شناسایی و به کارگیری ظرفیت های بالقوۀ موجود در مراکز دولتی-دانشگاهی درمان و کنترل سرطان و خیریه و تبدیل آنها به ظرفیتهای بالفعل با هدف افزایش کیفیت و کمیت درمان با کاهش هزینه های مرتبط با آن برای همه ذینفعان، از اهداف موسسه خیریه بهنام دهش پور است و امیدواریم که به کمک شما حامیان و نیکوکاران بتوانیم همواره در این مسیر ثابت قدم باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید