سبد خرید شما خالی است.

ماموریت سازمانی موسسه خیریه

بهنام دهش پور


مبارزه با سرطان در تمامی عرصه ها و حمایت از بیماران به دور از هرگونه تبعیض

افتخارات بهنام

ارتباط با ما

تهران، خیابان شریعتی،بالاتر از پل رومی، کوچه عاج ، پلاک ۷

توسعه خدمات موسسه

در راستای توسعه خدمات حمایتی و درمانی، «موسسه خیریه بهنام دهش پور» از ابتدای سال ۹۳ طی دو مرحله اقدام به بازسازی و تجهیز بخش رادیوتراپی و آنکولوژی بیمارستان امام حسین (ع) نموده است.

دسترسی راحت بیماران به بیمارستانها و مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاهی و دولتی، حضور و فعالیت کادر مجرب و متخصص، پذیرش و ارائه خدمات درمانی با انواع بیمه، ارائه خدمات حمایتی مناسب به بیمار در طول درمان در این مراکز و همچنین برخی دیگر از موضوعات عمومی و اختصاصی را میتوان به عنوان عوامل اثرگذار در روند درمانی بیماران مبتلا به سرطان دارای اهمیت برشمرد.

توسعه خدمات موسسه(وضعیت بخش قبل از اجرای پروژه)

طی ۶ ماه اقداماتی از جمله بازسازی و نوسازی فضای بخش شیمی درمانی سرپایی، خرید و نصب تجهیزات رفاهی از طریق مشارکت مالی خیرین و فعالیتهای داوطلبانه موسسه به ارزش بیش از 4 میلیارد ریال انجام و به بهره برداری رسید. همچنین نرم افزار طراحی درمان براساس درخواست دپارتمان فیزیک و مسئولین رادیوتراپی بیمارستان به ارزش بیش از 120 هزار یورو خریداری و نصب شد که از زمان بهره برداری بخش مذکور، تاکنون «موسسه خیریه بهنام دهش پور» در خصوص تسهیل خدمات رفاهی به بیماران اقدام به پرداخت کمک هزینه پرسنلی در خصوص استخدام افراد متخصص و مددکار نموده است که مدد کاران مستقر در واحد مذکور ضمن استقرار در بخش این بیمارستان، اقدام به پرداخت کمک هزینه دارو و درمان هر مددجو تا سقف 2 میلیون ریال را می نمایند لازم به ذکر است در صورتی که مبلغ مورد نیاز مددجویان بیش از مقدار ذکر شده باشد بیماران به مددکاری مرکزی موسسه ارجاع داده می شوند.

توسعه خدمات موسسه(وضعیت بخش بعد از اجرای پروژه)

به منظور همراهی در این راه میتوانید از طریق واحد توسعه مشارکت (۲۲۲۰۸۷۹۷ داخلی ۱۰۱) از پروژه ها و برنامه های آتی موسسه و روشهای حمایتی مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید